Music

Jag har spytt dagligen de senaste tre dagarna, skar mig igår och känner att jag nu har hamnat i en ganska stor svacka, men sånt är livet right?

Nu börjar jag bli trött, men det är förståligt, klockan är trots allt halv 2. Jag som hade tänkt skriva lite innan jag somnar, det har blivit för lite med skrivandet den senaste tiden. All tid har gått åt till musiken och killen känns det som. Som idag t.ex. jag har spenderat dagen med att försökt lära mig låten jag lade upp här tidigare idag, sen åkte vi och åt pizza efter det fortstadde jag öva och sedan ville killen snacka. När han gick och lade sig så har jag bara slösurfat och fastnat i Nyanicorn på facebook.

På söndag är det dax för konsert i strömsberg med orkestern. Jag har fått två små solodelar, en i Rödolf med Ruda mulen och introt på tomtarnas julenatt eller jingle bells (kommer inte ihåg vilken av dem) :) Det är inte mycket men jag gillar det. Jag tänker snacka med Monia när jag lärt mig Gavotte om jag kan få spela den på någon konsert! :D Jag har märkt att jag älskar att stå på scen med all eyes on me. Men under de senaste konserterna har jag mest bara spelat med orkestern vilket funkar finfint det med. I orkestern finns ju mitt älskade lilla Fjomo och emoganster ^^ Är så glad att jag har dem.

Tidigare idag tänkte jag på vilka som betyder mest här i mitt liv. Detta kom jag fram till:

Familj, L, D, H och pojkvän <3 detta är människor jag skulle kunna dö för, och som jag verkligen älskar, sen har vi ju, inkontentia Ärsle, Storus pittus, Happy, emoganster och J. De betyder oxå massor för mig :)


Nej, nu måste jag sova, om föräldrarna skulle få för sig att titta om jag sover eller inte
Gonatt/Graphite



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback