I'll never be perfect now...

Vill börja med att säga att jag och älskling firar 5 månader idag (Torsdag) =) Trots våra duster så har vi kämpat på jävligt bra :D Älskar honom massor <3

Jag lovade typ älskling tidigare att jag skulle försöka äta mer normalt... Jag är så dum, nu kommer jag inte bli sådär perfekt smal som Ana hade gjort mig. Men jag har lovat honom och jag tänker försöka så mycket jag klarar trots att det just nu känns som att jag kommer bryta ihop. Jag har märkt en sak som jag också märkte ikväll - Jag är tom. Jag känner inte mycket längre. Jag har svarare att känna lycka, sorg, ilska. Idag när jag kallade Fjortis victoria och hennes klon J för bimbos efter de kallade min finaste Jess för tjockis så kände jag ingenting lixom, varken innan, under tiden eller efter. Asså.. Jag har ALDRIG sagt nåt sånt till nån och menat det, men att säga det till dem kan fan bli en vana om de fortsätter gå på mina vänner. För de kan ju knappast gå på lilla korta *host* mig. Aja, skitsamma :) Back to the subject. Jag känner mig så jävla tom, låter dagarna gå som i dimmor och jag lixom bara tar mig igenom dem.

Det skrämmer mig att nu tvingas äta mer.. Jag äter ju redan alldeles för mycket som det är nu. Jag kommer bli ännu fetare, kommer inte bli perfektion. Jag får kanske vänja mig vid detta. Jag tycker inte att jag är vacker lixom, trots att älskling tycker det. Och det gör ont att jag inte tror på honom i detta fallet.

Nu ska jag sova och försöka att stå emot begäret att skära sig igen.
Gonatt



kommentarer
Postat av: Creepy

HAHAHAAHAHAHA, de förtjänade det SÅHÄÄÄÄÄR mycket! (Y) Good job! Att försvara sina vänner är något av det bästa man kan göra.

2011-11-24 @ 14:21:59
Postat av: Lisbeth

Hej du

Måste bara fråga: Du säger att han är din älsklingen

Ha vill inte att du ska banta

Alltså vill han ha dig som du är.

vem är det då som du måste visa att du kan bli sjukligt smal?

Är han inte viktigast för dig



Snälla tänk efter. livsfarligt det du håller på med

Man kan faktiskt dö och det vill du väl inte eftersom du verkar ha en pojkvän som finns där för dig

Kram på dig o ha en fin advent

2011-11-25 @ 20:46:59
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback