Blir så arg på er som bara kommer med skitkommentarer!

Nu vill jag klargöra att jag är INTE intresserad av att:
  • Vinna någon jävla jacka
  • Bli dagens blogg
  • Köpa någon design
  • Läsa inlägg på era bloggar som ni tipsat mig om såvida jag själv inte vill det
  • Gå med i andra tävlingar där man ändå ALDRIG vinner!
Jag blir så arg när hälften av alla kommentarer ber mig göra nåt av de ovanstående! Lixom, känns lite skumt att skriva men när jag har skrivit om att jag t.ex har spytt eller vill skära mig så känns det konstigt att folk kommenterar med " Hej! Jag har nu en tävling där man kan vinna en varm o skön vinterjacka. Kika in på bloggen om du vill vara med!". Lixom, vad tänker de med?! Gah! Blir ARG



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback