Det gör så jävla ont att du gör såhär mot ...

Det gör så jävla ont att du gör såhär mot mig. Vet inte hur jag ska hantera det. Aldrig upplevt detta förut och jag vill aldrig, någonsin igen uppleva detta. Att tvingas välja mellan en kär vän och en älskad pojkvän. Det värsta är att jag vet vem jag vill ha nära av dem. Läste nyss mitt horoskop, jag citerar: "Någon beter sig idag på ett sätt som skiljer sig från vad du hade förväntat dig- i positiv eller negativ bemärkelse är dock svårt att avgöra. " ibland är det läskigt att det stämmer så pass bra... Jag har fysiskt ont pga allt detta.




kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej du!

Ser att det går upp och ner.

Jag vet ju inte om det är vännen eller pojkvännen som ställer krav. Det jag vet är att en riktig vän gör inte så. Är det pojkvännen så kanske det har att göra med svartsjuka eller så passar inte kemin. Följ ditt hjärta Det är bästa sättet tycker jag

Kram

2011-10-25 @ 10:55:08
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback