Det händer bor mycket samtidigt. Konfa, pr...

Det händer bor mycket samtidigt. Konfa, prov, plugg och öva inför torsdag i morgon. I övermorgon matteprov, skola, spelning, orkester, marknad, solospelning på marknaden, kvartetten, sambatåget och sen orkester igen, efter du plugg till engelska prov och matte. På fredag, idrott, matte prov, engelska prov som jag inte hunnit plugga till pga det ovanstående. Känns lite som att jag inte kommer orka ett år till av detta. Jag går sönder! Och att jag har höga krav och mens hjälper ju knappast. Ovanpå det irriterar jag mig på några av mina vänner. Det blir bara för mycket nu, jag behöver ett lov.




kommentarer
Postat av: Creepy

Håll ut! Snart är det lov, de säger att 8;an är jobbigast, och just nu håller jag faktiskt med.

2011-10-12 @ 13:53:50
Postat av: Lisbeth

Hej du snart är det HÖSTLOV Verkar som du behöver det. Har någon sagt till dig att du är en fantastisk tjej på att kämpa.

Jag beundrar dig faktiskt

Sköt om dig

Kram

2011-10-13 @ 11:20:11
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback