Lite blandat om mig o allt :P

Sitter nu med mammas iPad i soffan och chilenare framför TVn. Min hals mår inte bra och jag hostar mycket! Nu ska jag snart lägga mig i sängen och prata lite med älskling om jag har någon röst kvar. Vet inte om det kommer gå eller kännas bra över huvud taget men det är helt klart värt ett försök. I morgon ska jag till ungdomsmottagningen o träffa barnmorska/läkare, förhöppningsvis kommer jag få nåt som lindrar min mensverk, finns risk för att det kan bli p-piller skulle jag tro. Känns som om att det hade vart en bra lösning ändå, kan styra mensen mer och det kommer nog inte göra lika ont. Men men,  vet inte ens om jag kommer få piller, de kanske har andra smärtstillande piller som är starkare än Ipren :P  Jag är trött som ett as och jag vet inte om jag kommer kunna åka på konfa läger, det hade vart synd om jag inte kunde komma iväg...  Det löser sig antar jag, kanske kan vara skönt att stanna hemma o sova hela lovet? Nej, vem försöker jag lura? Jag kommer klättra på väggarna innan lovet är slut om jag inte blir frisk snart. Gonat på er :) nu ska jag sova bort min jobbiga sjuka :) kram på er<3



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback