Nu måste jag verkligen skriva av mig

Okej, jag vet att jag kommer få höra detta senare men just nu är jag i ett skede av desperation och smått panik så jag hehöver skriva av mig annars kommer jag nog dö innuti mer än jag redan gjort. För första gången på mycket länge känner jag mig verkligen ensam. Den jag gick till för stöd och en axel att luta mig mot blev arg på mig och den jag tidigare kunde gå till är nu utom räckhåll sen jag fick honom deprimerad och då skar han sig återigen pga mig. Då gick jag till mitt enda säkra kort. Låtsas och sedan gå o spy. Har inte skurit mig med flit ännu, däremot så råkade jag skära mig i fingret med de nya knivarna som för övrigt är jäkligt vassa! Längtar efter att testa dem på riktigt. Men nu ska jag ut o fixa lite allt möjligt, sen blir det att testa mopeden, käns lite skrämmande men det beror nog bara på att jag inte gjort det förr men aja, om jag ramlar hoppas jag att jag gör illa mig. Orkar bara inte med skolan just nu. Men jag längtar verkligen till på torsdag, att spela solo på marknaden, all eyes on me lixom! Fan vad härligt det är! Nej, nu måse jag gå. Hejdå



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback