3

Mår nästan bättre nu, men känner mig fortfarande så tom. Men det är lättare nu trots att jag har jävligt ont i benet efter igår natt. det blev så många sår, och så jävla skönt. Det svåra kommer bli att dölja det i morgon på idrotten, det finns två val, antingen att skippa idrotten eller att sätta på en kompress och bortförklara det som något som hände när jag var ute i skogen. Vi får se hur jag löser det. Nu till en positiv överaskning, jag har gått ner över 3 kilo! :D Det är underbart! Iofs har jag vart dålig på och äta, räknat kalorier och spytt ganska mycket men de senaste dagarna försöker jag äta någotlunda som folk tros att jag oftast försöker hoppa över frukosten för att slippa de kalorierna o sen äta mindre än jag brukar. Men hur som helst, tre kilo åt rätt håll!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback