Idioter

Han dök aldrig upp, kuratorn altså. Satt där utanför och väntade i 40 jävla minuter på den jävla &#%&"%! Jag kommer ALDRIG gå dit igen. Men han kan säkert vara bra ändå. Han är ju snäll o så.  Traffade skolsyster där när jag satt utanför och hon sa att han inte var där den dagen. Jag vet inte varför men det brast för mig när jag inte hade adept i lurarna och pratade med en annan människa. Jag skulle träffa två kompisar efteråt men messade till Happy Earl o sa att jag var ett vrak, att han inte hade kommit och att jag kommer när jag kommer. Jag satt väl på skolans baksida där på kullen i 25 minuter efteråt bara för att vänta tills jag slutat gråta. Har aldrig känt mig så dum men som tur är så hade typ alla andra gått hem. Utom jag som var en sån idiot o väntade på någon jag bokat tid med men som aldrig dök upp och sedan började gråta för det.

Men skolsköterskan ringde i alla fall till ungdomsmottagningen och gav dem mitt nummer så de ska ringa mig någon gång snart, kanske i morgon, eller inte. Ni lär iaf få veta när de ringer.

Nu ska jag göra något annat än att blogga. Ha det bra.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback