Fucking kalorier

Idag har jag käkat...

ca 4 - 5 dl saft   =     450 kcal
1,5 kyclkinglår    =     90 kcal
Potatis sallad     =     155 kcal
Cous cous          =    100 kcal
6 köttbullar       =     150 kcal



Totalt 945 kcal


Tror jag fick upp åtminstone en tredjedel av lunchen.  Vilket borde bli:  945 - 50 - 33 = 862 kcal

 

Har för mig att man som kvinna ska äta ca 3000 kcal/dag. Jag ska försöka äta mer i morgon, men nyttigare. Det borde finnas ett annat sätt att bli fin än att förstöra min kropp. Då är det bättre att inte äta något alls än att förstöra tänder m.m.
Så i morgon kommer jag inte spy alls. Efter snacket med min kille idag om allt så känner jag att jag inte vill förlora honom pga detta men jag är samtidigt rädd att om jag slutar spy så kommer jag börja skära mig igen. Jag förtjänar kanske inte att vara helt lycklig?

 

 




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback