Liarismymiddlename

Pluggar o lyssnar samtidigt på denna underbara låt. E, jag vet att du läser detta o kom ihåg, It's okey not to be okey.

Jag har tänkt på en sak rätt länge nu. Att livet är jäkligt orättvist, men för de flesta blir livet vad man gör det till. Många kan inte rå för att de mår dåligt heller men jag till exempel skulle kunnat fortsatt mått bra o vart precis som alla andra 14 åriga tjejer, sprungit efter killar, stått och skrikit efter Erik Saade och Danny istället för att sitta hemma på mitt rum och skära upp armarna/låren. Jag har en bra uppväxt, bra föräldrar som inte bråkar, en underbar syster o helt amazing vänner som alltid har funnits för mig. Men ändå sitter jag nu nästan i ett beroende vilket e både farligt och absolut inte alls bra. Konstigt nog är det inte alltid jag bryr mig om att jag kommer få både tand och hjärtproblem om jag fortsätter spy så som jag gör. Ändå kan jag inte sluta räkna kalorier. Men idag har jag inte spytt!
Anyway, back to the subject. Man får göra det bästa av situationen. Alla har inte en perfekt uppväxt, rättare sagt, ingen har en perfekt uppväxt, föräldrarna kanske dricker, man kanske har blivit våldtagen, bara festar o håller på med skit på fritiden, blir mobbad eller försöker vara den perfekta människan..

Man tvingas göra det bästa av situationen och jag hoppas att alla som läst igenom detta verkligen försöker tänka på det possitiva, på riktigt istället för att tex, tycka synd om sig själv. Nu ska jag sluta babbla o ni ska få lyssna på låten!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback