Mat, fy fan

Det finns så mycket jag vill
Drömmer och mål som inte räcker till
Jag vill bli vacker och smal
Men ser ut som en tjock och ful val
Jag vill se mitt eget blod
Men till det har jag inte mod

Jag tänker att jag ska börja fasta
Trots det äter jag tre portioner smörig pasta
Som sätter sig på höften
Och i samma ögonblick bryts mina löften

Jag ville förlora trettio kilo
Men Jag har ingen som helst jävla beslutsamhet eller disciplin. Jag tänkte senast idag att jag skulle anstränga mig. Men Det slutade med en cheesburgare o lyxshake.

Dagens mat:

Frukost:
Nudelsoppa - 180 kcal
Lunch:
Lyxshake- 900 kcal
Cheesburgare- 350 kcal
0,5 portion creole fries- 250 kcal
1500
Middag:
Grönsaker stekta- 200-300 kcal

Övrigt:
Cola- 200 kcal
Julmust- 200 kcal

ca 2400 kcal totalt. Fy fan. Jag får börja skriva här så jag får skämmas lite över att ni får veta hur mycket jag äter. Får bli en nyttig dag imorgon med mer nudelsoppa och absolut, under inga omständigheter, mer fetto-mat.
Att gå och lägga sig hungrig känns faktiskt riktigt bra just nu :)

God natt!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback