Dagen har vart i totalt kaos. Orkade knapp...

Dagen har vart i totalt kaos. Orkade knappt gå upp i sängen i morse. Sket i frukosten, vill inte äta som en jävla ko.. Polisen kom till skolan idag pga bråk mellan två av mina kompisar varav den ena gick o hämtade sina kompisar från en annan skola.. blev en jävla soppa som jag hamnade i mitten av. Slutade med att den ena kompisen anmälde den andra. Jag känner mig extremt ostabil och har haft ett återfall som slutade med ont i benet. Jag har ätit för mycket idag också, mackaroner, falukorv, några gafflar med skolmat och omelett gjord på två ägg. Jag ska visa.dem att jag kan bli vacker. För jag har hört att jag är tjock flera gånger denna vecka.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback