Sitter o spelar nu. Det är det enda som ka...

Sitter o spelar nu. Det är det enda som kan få mig att bara glömma allt runt omkring och bara låta mig andas, inga krav, bara jag och musiken som fyller hela mitt väsen. L är utomlands och kommer hem först på tisdag (som för övrigt e min födelsedag, thihi). Saknar henne som fan o saknar o bara krama om henne när jag e ledsen. Hon förstår verkligen att jag är ledsen pga att mormor för några dagar sen låg på sjukhus och att jag samma dag fick "sparken" från mitt "jobb" på fritidsgården. Jag e verkligen ledsen över att en kompis därifrån började ignorera mina sms så fort han skaffade tjej.. Men det vet nästan ingen om. Skit samma, nu ska jag fortsätta spela o bara kopla bort bråket med pojkvän, "jobbet", kompisen och rakbladen som för en stund sedan besökte min vrist. Puss på er alla/ G




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback