Att stötta en nära vän som har det svårt ä...

Att stötta en nära vän som har det svårt är så otroligt jobbigt. Jag känner ju precis så som hon känner det även om hon inte märker att jag förstår precis hur hon känner. (Nu menar jag inte att jag själv har det svårt utan att jag lever mig in i hennes känslor så pass att de blir verkliga för mig med) Hur ska man trösta någon som har blivit sviken av 2 nära människor? När hon var här låg vi på madrassen o pratade i timmar, på slutet såg jag hur hennes tårar började rinna och jag visste inte hur jag skulle hantera det. Det gör så jävla ont att inte kunna hjälpa en vän som man älskar och ser som sin syster. Men jag ska verkligen försöka hjälpa henne igenom Skiten, för hon hjälper ju mig med det jag går igenom just nu. Jag kan inte göra så mycket mer än att finnas där egentligen vilket enligt mig är för lite. Jag vill få henne att må bra NU! Men det kommer inte hända. Har bestämt att så fort vi kan ska vi in till uppsala o kolla på bio, shoppa och äta. Men ska överraska henne med choklad och glass någon dag. För vad är bättre än glass när man är nere och choklad är bara bäst varesig man är glad eller ledsen ( jag är tjej, remember?) :) det kommer lösa sig detta till slut. Desto mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag att blomma ;)




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback