Internet är tillbaka och lite annan skit =)

Internet är tillbaka :) så, det var det possitiva för dagen. Nej, men jag har tänkt på att jag nästan aldrig skriver possitvasaker här och det är för att när det händer bra saker behöver jag inte skriva av mig på samma sätt som när jag är deppig. Så nu kommer det mer skit :)

Kvällen har vart ett rent helvete, killen och jag har bråkat igen och denna gången har det vart värre än vanligt. Det höll på att ta slut men nu är vi nog sams igen. Därför ligger jag nu och försöker varva ner så jag kan sova. Sov i tre timmar igår (?) natt vilket gör att jag är helt jävla slut nu!!

Sarah Löfgren <3 älskar denna låten so fuckin' bad.
http://open.spotify.com/track/7ekogh3qp0SpNkuHGukMlA



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback