Måndag 16 Januari

Kvällen är skit igen, känns inte så kul att sluta sista riktiga kvällen innan man drar till Teneriffa med bråk. Ska ändå inte klaga, åker ju trots allt bort i en vecka och det ska bli så jävla fucking skönt!!! Komma bort från skola, vännerna (inte L såklart, henne kommer jag sakna), depressionen och all annan skit som kan tänkas hända under veckan.

Lite mer depp-snack:

Nu ska jag klara kvällen utan att skära mig så in i helvete. Jag får bara inte göra det eftersom jag ska ha badkläder (!) på mig större delen av semesterresan. Skulle i och för sig inte skada om jag "råkade" skära mig på benet, vilket (reflexivt pronomen) skulle få andra förödande konsekvenser.
För er som undrar så har jag prov i grammatik den 1 februari.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback