Blobbis och semester :P

Hej, förlåt för att jag är så usel och inte har berättat något om min semester. Den har vart totalt awesome och jag har haft det jätteskönt och ätit buffé som en liten gris ^^ Det fanns 3 stoora pooler som jag badade en del i. Det kommer bilder sen när jag laddat in dem från kameran ^^

I torsdags firade jag och killen 7 månader tillsammans och de har vart några av de bästa och mest händelserika månaderna i mitt liv kan jag lova! Vi har tillsammans skrattat, gråtit, flummat, hoppat i vattenpölar (jag hoppade medan han gick brevid och skakade på guvudet eftersom vi var i uppsalas stadspark) och bitit varandra i tungan (återigen mitt fel :P Men har en bra ursäkt, det var min första riktiga kyss någonsin) och mycket, mycket mer :)
Han har oxå hjälpt mig upp ur en hel del skit trots att han själv har haft det minst lika svårt själv. Han fick mig att bryta med alla killar som utnyttjat mig, hindrade migfrån att fastna i anorexia och har minskat mitt självskadebeteénde massor. Utan att blunda har han hjälpt mig mitt i natten när jag ringt till honom i full panik. Jag har aldrig träffat en männska som är så godhjärtad, rolig, glad och underbar som min älskling, plus att han är den enda människa jag känner som skulle släppa in en "galning" till ex-flickvän i sin lägenhet bara för att hjälpa henne när hon hade det jobbigt vilket jag är extremt jävla stolt över (trots att jag aldrig i mitt liv tänker erkänna att jag egentligen tyckte det var bra att han gjorde det).

Det jag med allt detta ville komma fram till är att jag älskar verkligen dig Blobbis (  ;-)  ) och du är den awesomaste person jag någonsin träffat (trots att jag itne sagt det heller)!
Ska bättra mig på den fronten, jag lovar =P

Nu ska jag bara klaga liiiite: Jag hade skrivit ungefär allt detta i ett inlägg somjag varjävligt nöjd med men då fick blogg.se för sig att logga ut mig så allt raderades och jag tvingades skriva om ALLT igen och nu är klockan HALV 3!! Gosh!!

GOD NATT!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback