Rätt lugn dag idag!

Hellu! IDag känns det ändå som om det kommer bli en bra dag trots att jag ska till psykologen och efter det ringa tillbaka till soc som ringde igår. Det var det jag ville berätta i bildbombsinlägget. Vi ska också klippa den förbannade gräsmattan som vanligtvis brukar ta drygt tre timmar, men nu när vi är tre som hjälps åt borde det gå snabbare att bli klar. I morgon skrivs tentan nere på bilskolan iallafall och i morse när jag gjorde ett övningsprov fick jag ALLA RÄTT!! O.O Snacka om att bli förvånad, men det för med sig en helt underbar känsla att känna att det faktiskt går bra och det känns inte helt omöjligt att klara det!

Jag och L har pratat om att åka iväg och tälta några nätter, det hade verkligen vart kul, men spännande eftersom vi båda två (mest jag ^^) är lite.. respektfulla.. inför mörkret. Många säger mörkrädda O.e I förrgår bakade vi kladdkaka vilket slutade med att det stänkte varmt smör på min fot och smet i hela mitt ansikte (vilket för övrigt inte var mitt fel!!!)
Ha en jätteskön dag i sommarvärmen nu, får se hur länge solen är kvar :P



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback