Lyckad dag i uppsala. Vi hade friluftsdag ...

Lyckad dag i uppsala. Vi hade friluftsdag i skolan och jag valde att gå på olika sevärdheter i uppsala tillsammans med lite vänner som valt samma sak. Sista timmen fick vi gå runt som vi ville så det slutade med nytt nagellack och mjukglass! Vädret var också toppen! :D med andra ord, en riktigt lyckad dag. Nu måste jag sätta mig vid pianot och öva inför mitt första pianosolo på konsert som kommer ske om ca 2 månader, 26 maj i uppsala konserthus, dagen innan jag konfirmerar mig. Jag ska förutom piano spela flöjt i mina två orkestrar vilket kommer ge mig massor att göra den dagen :P Längtar! Om en månad kanske jag ska sela piano på en mindre konsert men det är inte säkert ännu, ska nog fokusera på den stora konserten :)




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback