Lunch igen då jao!

Då är det lunch. Med andra ord är skoldagen slut om två lektioner och en alldeles för lång rast som jag antagligen måste spendera med människor jag för tillfället avskyr. Skippar lunchen idag och knarkar halstabletter och melontuggummi istället. Jag tänkte sitta och skriva ett lååångt deppigt inlägg om allt jag tycker är fel och om mina "elaka" kompisar och om alla mina "kärleksproblem" och prestationsångest o såntdär vanligt tonårssnack. Det orkar jag inte med så jag tänkte bara passa på att säga att jag lever.
 
Jag lever.
 
Sådär. Nu har jag gjort det och kan gå och skriva historialäxan som jag helt lyckats förtränga i två veckors tid.
Ha det bra och gör som Grynet: Ta ingen skit!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback