2013-11-27

Länge sen man var inne här nu. Här om dagen läste jag igenom några gamla inlägg och insåg att jag mår betydligt bättre nu. Inte bra, men bättre. Har saknat att blogga här men när jag väl tänkt skriva någonting så har orden bara försvunnit. Vilket egentligen inte är så konstigt eftersom jag egentligen aldrig vet hur jag ska formulera mig. Men det spelar inte så stor roll när det inte är någon som läser ändå. Det kanske egentligen inte gör så mycket eftersom jag antagligen skulle bli rädd om folk faktiskt började läsa vad jag skriver här. Zebrapojkens blogg har inspirerat mig till att skriva här, fotografera och verkligen ta det här med att sluta självskada på allvar. Han har varit så mycket djupare i självskadningen än vad jag varit och kan han försöka sluta borde jag också klara av det. Och jag vet att jag bara har en tillfällig stund av beslutsamhet och förnuft. Ikväll kommer det absolut inte låta på samma sätt, det vet jag. Men jag måste hitta lite inspiration och motivation till att sluta. Hitta något substitut kanske. Problemet är bara det att jag inte riktigt vet vad jag ska göra istället för o ha sönder min kropp. Förslag?

Over and out Graphite



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback