Sitter i skolan

Sista lektionen börjar om lite mer än en timme. Känns riktigt skönt att få sluta tidigare idag trots att jag måste stanna kvar och vänta på pojkvännen som kommer med tåget vid 14.30. Saknar ihjäl mig efter honom. Vi har inte träffats på hur länge som helst känns det som. Jag ska tvinga honom att ta kort tillsammans med mig så jag kan redigera dem lite i Gimp. Har haft världens sug efter att fotografera och redigera den senaste veckan. Funderar på att rita av en av bilderna och ge honom i julklapp. Men vi får se. Har ni börjat fundera på julklappar till era nära och kära än då? Det börjar ju snart bli ont om tid. Dock har jag inte hunnit köpa något till någon än, men jag får ta mig tid och åka in till Uppsala någon dag och julhandla.
Nu ska jag titta på ett avsnitt av The Mentalist innan kemin börjar.
/G



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback