Ibland vill man bara rymma från allt.

Hittade en bild som speglar mig ganska bra i nuläget. Men mår betydligt bättre nu än vad jag gjort de senaste två dagarna, so I´ve got that going for me, which is nice. Ligger just nu och pratar med killen i telefon, sen ska jag lägga mig och försöka sova. Igår somnade jag nån timme efter midnatt, och jag märker att det inte är optimalt när man har en lång dag framför sig i skolan. Imorgon slutar jag inte för än klockan fyra, vilket jag tycker är otroligt drygt, jobbigt och ångestframkallande. Men när jag kommer hem ska jag försöka plugga inför fredagens kemiprov, vilket jag redan är nervös för. Måste också städa en del när jag kommer hem. Mitt rum förfaller och det känns inte som om jag kan göra någonting åt det. Men vad ska man göra liksom? Jag är så jävla stressad över allting att jag tycker minsta lilla sak känns som en enorm bedrift.
Nu ska jag prata klart med killen och sova.
God natt!
Sabina



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback